jueves, 25 de junio de 2015

tertulias dialogicas





 
LIBURUTEGIKO BERRIAK:

AURTENGO" TERTULIAS DIALOGICAS"

     Ikasturte honetan, liburutegian irakurritako testuekin egindako solasaldietan (“tertulias dialógicas”), Lehen Hezkuntzako 3. mailako ikasleek hartu dute parte; baita haien senideek (aita-amek, aitona-amonek…) eta umeen heziketarekin zerikusia duten beste pertsona batzuek ere. Liburu hau irakurri dugu: Kashtanka: historia de un perrito.
       Liburuaren egilea Anton Txekhov da, munduko idazleen artean nagusietakoa eta maisua kontaketa labur errealistetan.
      Hemendik ahotsa eman nahi diet ekintza honetan lagundu eta solasaldiak aberastu dituzten ama eta familiarteko ausart eta konprometitu horiei:

LIBURUTEGIKO BERRIAK


       Durante este curso 2014-2015, en las tertulias dialógicas que estamos llevando a cabo con el alumnado de 3º de Primaria, con sus familiares (madres, padres, abuelas…) y con personas cercanas al entorno educativo de los niños y niñas, estamos leyendo Kashtanka: historia de un perrito, de Anton Chejov, uno de los grandes escritores universales y maestro del relato corto realista.
      Para que las tertulias sean vivas , llenas de pedagogía y emociones, es necesario la participación de los adultos y por eso, desde aquí quiero dar voz a estas madres y familiares, valientes y comprometidas, que han colaborado con nosotros y han enriquecido las tertulias:

“Vitoria, 26 de marzo de 2015

     Buenas tardes a todos los que hoy os juntáis en la última tertulia dialógica. Soy Mari, una de las madres que os ha estado acompañando a lo largo de la lectura de este interesante libro.

     Hoy mi trabajo no me ha permitido estar ahí con vosotros, pero de alguna manera quería que me sintierais cerca, y se me ha ocurrido escribiros una carta.

     En realidad sólo quería daros las gracias por permitirme compartir con vosotros este tiempo de lectura.

    Ha sido una  experiencia preciosa, de la cual he aprendido mucho. Yo ni siquiera conocía a Antón Chéjov, y gracias a vosotros lo he conocido.

   Pero en realidad, lo que más me ha gustado y lo que más me ha emocionado ha sido poder escuchar todas vuestras opiniones y vuestros puntos de vista.

  Me ha gustado ver cómo cada uno se expresaba con total libertad, y cómo el resto le escuchaba con el máximo respeto, opinara igual o diferente.

   Me encantaría ver que ese respeto que ha habido en la liburutegi, sale por la puerta con vosotros y lo lleváis al resto de las clases, al patio, a casa, al resto de lo lugares donde estéis, porque estoy convencida que eso os hará ser unas personas maravillosas. Personas que respetan al resto de personas, aún cuando opinen diferente.

  Bueno, chicos, que me lío. De nuevo os doy las gracias. Ah!!! Y por último… a ver quién me cuenta luego el final del libro, porque me he perdido lo mejor.”

MARI



 
TERTULIAS DIALOGICAS” IZENEKOAK

            Aurten, ikastolan “Tertulias dialógicas” izeneko saio batzuk egiteko aukera izan dugu umeekin. Zeri buruzkoak ziren “Tertulias dialógicas” hauek? Beno, ba, Marivi liburuzainarekin, guraso eta umeek, elkarrekin eserita, liburu bat irakurtzen genuen banan-banan eta ozenki. Kapitulu bat irakurri ondoren, bakoitzak gehien gustatu zitzaion atala, edo gutxiena, eta horren zergatia azaltzen zigun gainerakoei.

        
      Irakurri dugun liburuaren izenburua “Kashtanka” zen, Anton Chejov-ek idatzia. Oso dibertigarria izateaz gain, umeen eta gurasoen emozioak ere dantzan jarri ditu.

Saio hauen helburua umeengan irakurtzeko zaletasuna piztea dela alde batera utzi gabe, esan beharra dago liburu honek sentimenduak, emozioak… identifikatzeko eta kanporatzeko aukera eman diela umeei. Gai desberdinei buruz hitz egin dugu: heriotza, tratu txarrak, elikadura, osasuna, lagunen arteko erlazioak, errespetua, indarkeria… Gai desberdinak atera dira, ikuspuntu anitzekin, baina denak errespetagarri
.
    Behar bada, gure ikastoletan, matematikak,lenguaia,ingelesa..lantzen dira neurri handi batean ,umeen emozioei arreta handirik jarri gabe.
Bizitzak berak dakartzan gorabeherei aurre egiteko beharrezkoak diren baliabideak ez dizkiegu erakusten.Horrexegatik, oso interesgarriak iruditu zaizkit saio hauek eta ziur nago umeek ez dutela ahaztuko. Beraz, guraso guztiok, ahal izanez gero, animatzen zaituztet “Tertulias dialógicas” izeneko saio hauetan parte hartzera, beldurrik gabe!!!

Bego






Eskerrik asko guztiei.

No hay comentarios:

Publicar un comentario